tisdag 19 januari 2010

Nu händer det grejer!

Börjar verkligen hända saker på jobbet nu! Jag har fått in min första stabila guy på teamet och imorgon kommer han bli bli befordrad till ledare han med, bara han klarar ledarsprovet, vilket jag är helt 100 på att han kommer göra Mr Robin Hood :)

Sen på måndag den 25:e drar vi iväg till Karlstad en vecka och ser hur det kontoret jobbar. Det ska bli kul och pitcha i en annan stad igen. Folk verkar vara mer personliga där än här har jag hört. Ska bli spännande!

Vidare är planen att den 19 februari så kommer jag klara kriterierna för nästa befordring som är crew manager vilket är något jag verkligen vill bli just nu! Jobba jobba jobba! Jag SKA dit och det är snabbt som blixten :)

Sen, sista men absolut inte minst. Den 26 februari åker jag, Groth och Manne på en buisnesstrip till England! Idag på ett conference call fick jag reda på att chefen valt ut mig, bland annat för att jag gör ett bra jobb att följa med honom till först Birmingham och sedan London ett par dagar och träffa ett gäng coola snubbar inom buisnessen! Det coolaste kommer nog bli middagen med grunden av hela skiten. Äckligt rik är han oxå kan jag säga. En av jordens rikaste faktiskt! ^^

Nu blir det käk och sen somna till säsong 4 av How I met your mother. Good night :)

1 kommentar:

Katta sa...

Din rubrik är inte passande längre, iaf inte med din blogg i åtanke. Här händer det verkligen inte grejer!

Uppdatera mera ;)

Pusss <3