torsdag 3 september 2009

Inflyttad!

Nu är alla mina grejer i lägenheten och jag börjar få lite ordning på mitt nya hem. Det som saknas mest nu är en massa saker som ska sättas upp. Speglar, tavlor och sånt ska upp och även lampor i taket, just nu har jag endast lyse i badrummet och klädkammarn. Men ljuset från tvn gör att det faktiskt går att se vad man gör även under kvällstid i det stora rummet :p Annars funkar allt fint.

Fast i afton när jag skulle laga mat gick en propp i köket tror jag. Så nu sitter jag i mitt gamla hem i Kolbäck och har precis käkat lite mat. Jag får låta någon ta en titt på mitt köksproblem imorgon.

Imorgon kommer också älsklingen hit. Det ska bli mys och vi planerar att göra langos som vår första måltid tillsammans i min lägenhet. Sen får vi ses vad som händer. Vädret påverkar nog en del i alla fall. Cya!

Band of horses - The funeral

Inga kommentarer: