måndag 21 september 2009

Still alive

Jag lever, tro det eller ej! (Om någon bryr sig xD) Enda sedan jag startade den här bloggen har jag inte haft ett så här långt blogguppehåll någonsin. Det känns lite trist men utan dator hemma förblir mitt liv blogglöst. Skulle i och för sig kunna blogga hemma hos någon polare men det blir aldrig av, tyvärr.

Lovar att återkomma med mer frekventa inlägg när jag köpt mig en laptop. Tills dess kan ni följa mitt liv på min facebook. Där skriver jag i alla fall ett par gånger i veckan :p

Hänt i mitt liv senaste tiden då? Jo, det mest intressanta är att jag har fått ett jobb! Jag är numera säljare för el-bolaget E-on. Jag jobbar 12-21 inne i Västerås och får betalt endast för det jag säljer. Jag fick jobbet i lördags och jag kör igång på riktigt imorgon eller på onsdag tror jag. Wish me luck!

Peace

4 kommentarer:

Lin sa...

Woo, ett inlägg! Jag bryr mig, tycker det är så trevligt å läsa din blogg, så hoppas på fler inlägg snart. Och grattis till jobbet =)

Katta sa...

Oj, blev nästan lite chockad när jag hittade ett inlägg ;) Men nu har du väl internett i lägenheten, skulle du inte skaffa laptop då? :P

pussss

Hero , Is Still Alive sa...

grattis till jobbet :D

Tiltmaster sa...

Hehe tack Lin och Roberto! Carro, vi ses imorgon på GREEN DAY! :D

Jag kommer köpa laptop nu på lördag verkar det som! :) Puss, ses oxå imorrn <3