tisdag 3 november 2009

Mitt liv just nu

Skola/jobb- Säljarjobbet rullar på fint. Det är kul och jag trivs kanon med hela kontoret men önskar vi kunde bli fler! Jag springer just nu efter att göra 20-25 sälj två veckor i rad för att få en utmärkelse på rallyt, en stor konferens för hela Sveriges E-on division, i Stockholm den 21 november. Vore coolt och klara det och få ett sales award :)

Kärlek/relationer/vänner- Jag har som alla vet en underbar flickvän och tiden tillsammans bara rusar iväg. Den första december firar vi 2 år och just nu håller vi på att planera hur helgen efter kommer se ut. Avslöjar inget än. Men det kommer bli riktigt mysigt kan jag lova! Mina vänner hinner jag knappt träffa eftersom jag jobbar såna tider som jag gör men så är det. Hoppas ni inte glömmer bort mig ändå :)

Hälsa- Träning? Räcker det inte att gå omkring ute och knacka dörr 6 timmar, 5 dagar i veckan? Det tycker jag absolut. Jag har faktiskt gått ner ett par kilo i och med det här jobbet. Så nu är jag lika smal igen som i 2:an på kantzow då jag tränade 3-4 gånger i veckan. Hehe^^

Övrigt- IFK Göteborg föll tungt mot AIK i söndags och SM-guldet gick till gnaget... Inget flyt i avgörande lägen alls och det är väl bara och gratulera den allmänna idrottsklubben till första guldet sedan 98. På pokerfronten står det still. Spelar otroligt lite men körde i alla fall några turrar i söndagskväll. Jag slog 39 000 spelare i ena! Synd bara att det var 40 000 startande och 1000:e plats gav bara 20$.. 1:a priset var 22k dollar, så ni vet hur glad jag hade varit om jag slagit 1000 pers till ;)

Nu ska jag käka bacon med fullkornmackisar och sen blir det Scrubs säsong 8, har hela säsongen på datorn. Bye!

Jay-Z/Rihanna - Run this town

Inga kommentarer: