tisdag 24 november 2009

One month

Idag är det den 24:e november och bara en månad kvar till jul, helt galet! Snart sitter man liksom och myser med julsånger, adventsljustakar och knäck mellan tänderna med sina kära sittande tätt omkring sig. Känner doften av nejlikor och granris och bara njuter av ledigheten :M Och ja, jag har två veckors ledighet i jul från jobbet. Förståligt i och med att det nog inte är så uppskattat med dörrknackare i juletid^^

Ba: "Tjena! Kommer här på uppdrag av elbolaget E-on, allt bra med dig? Jag ser att du också kollar på Kalle Anka, precis som dina grannar alldeles här bredvid med gjorde.. " :) haha

Sen är det snart dags för mig och Katta och fira 2-år tillsammans! Om veckor, 5-6 december sker firandet, något försenat, på ett förhoppningsvis otroligt mysigt SPA i centrala Södertälje. Det kommer sååå najs :D Längtar <3

Förra veckan var vi i Stockholm med jobbet måndag till fredag och jag passade på att spendera nätterna i Rönninge hemma hos älsklingen. Det var mysigt och jag är ju inte direkt bortskämd med att komma hem till lagad mat och en nyuppvärmd säng :) Det var också kul att komma ifrån Västerås lite och träffa lite annat folk. Men samtidigt gick min försäljning ned något. Undra vad det berodde på :S

I fredags var det också den där stora konferensen jag skrev om tidigare, Jag missade mitt sale award med något ynka sälj.. Men jag får glädjas över min grymma ledare DD som fick ett excellent sales award för att ha kickat ass med hela E-on divisionen ett par veckor nu. Men nästa år ska jag ha alla awards, så ni vet!

Peace out

Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo

2 kommentarer:

Katta sa...

Känns som jag fick svar på tal :P Men kul att du skrev nått igen ;)

Längtar till om ca 11760 min <3

Puss

Tiltmaster sa...

Hehe jag redan skrivit det här inlägget innan jag såg ditt tidigare svar xD

Hahha ofta du räknat ut hur lång till det är kvar tills vi träffas?? :)

Sötis <3