lördag 7 november 2009

Så nära.. x2

Igårkväll spelade jag och Dan en forumturnering på everestpoker. Eller jag betalade inköpet och Dan spelade, eftersom jag jobbade till 20-21 i stan som alltid. 76 startande var det och första priset var ett paket värt 2500$, en resa för två till Barcelona och två biljetter till El clasico den 29 november! Vi kom 4:a... Close but not enough..

Sen när jag kom hem vid 22, lirade jag nordicbets dagliga shorthanded turre och det gick upp ner i början. Men när vi började närma oss ITM dubblade jag upp med 89s vs AKoff efter sjuk action på turn 7754 med mitt färgdrag.. river 9 och jag vinner potten och tar mig topp 3 med 50 spelare kvar av 800 startande.

Spelar riktigt bra och aggresiv poker och ligger kvar där i toppen tills vi är 18 spelare kvar. Då mitt kortsnitt börjar sina, samtidigt som jag blir hjälte-nedsynad.. Jag dör sedan med 11 spelare kvar. 3-bettar Allin med A7s för 20bb. Syn av K6 och han drar in en runner runner färg och jag börjar koka av TILT för andra gången samma kväll.. Första priset var på nästan nästan 6000kr men istället blev det inte ens en femdunka.. Close but not enough, again..

Nu är det fredag kväll och jag måste sova. Ska jobba ett par timmar imorrn med. Cash I need^^

Byebye, adios!

Pitbull - Hotel room service

1 kommentar:

Katta sa...

Nu börjar du ligga lite efter med uppdateringen tycker jag ;) Jag vill ju ha nått å fördirva tiden med ibland, å vad ska jag göra då om inte läsa din blogg?