fredag 10 juli 2009

Sova?

Godmorgon alla morgonpigga. Klockan är morgon och ännu har inte huvudet landet på kudden (eller soffkanten). Men jag funderar faktiskt på att inte sova alls denna natt/morgon/dag. Anledningen är att jag nu måste vända tillbaka dygnet till normalt igen, ska ju träffa Älsklingen på lördag och efter en vecka med vandring i fjällen kommer hon nog vilja sova relativt tidigt och gå upp före 12 på dagarna, vilket jag inte alls är van vid.

Och vad är snabbaste sättet att vända dygnet på? Jo, vara vaken plus 30h och sen sova tidigt och gå upp tidigt. Så det är så jag kommer göra tror jag. Även om jag nog kommer tvingas ta en powernapp i eftermiddag efter man har dammsugit huset..

Förövrigt saknar jag mitt hjärta massor och det ska bli rätt skönt med pokerfritt ett par dagar. Ciao :)

Inga kommentarer: