torsdag 2 juli 2009

De senaste dygnen

Transformers i tisdags var mycket bra! Nu ska jag bara se ettan, den sägs dessutom vara bättre :)

När jag kom hem den natten började jag raila Erik123 på finalbordet i WSOP event 49, 50k HORSE, proffsens VM. Samtidigt blev jag sugen på lite andra spel än NLH, så jag testade lite 8-game SnGs på stars och gick faktiskt plus på det, trots min oerhört ringa erfarenhet i stud spelen :p

Jag somnade i alla fall i dinnerbreaket vid 5 med 6 spelare kvar och vaknade sedan vid 11 av att jag drypte av svett.. Gick upp och såg Erik åka ut på en tredjeplats och inkassera drygt 500k. Helt okej summa men jag tyckte han var den bästa med 3 kvar och förtjänade bracelet och 1.2M$ i vinst ;)

Sedan gjorde jag mat åt familjen och efter lite chili con carne a la mig, åkte jag till Hallsta och Annie där vi träffades hela gänget och käkade pizza, spelade ulitmate frisbee och kollade på Ironman. Det var riktigt roligt alltihop men vid 1 snåret var det dags att välkomna Dan hem från Danmark (läs skåne) och jag pös över till honom.

Jag grindade vidare med 8-games SnGs och lite små MTTs men hade fortsatt motrigg på skitsidan och Dan fick ta över och spela lite PLO8 på svs. Han plussade 2 inköp på 3 min och min tilt blev inte mindre..

Vi gick i alla fall en lång promenix runt Hallsta och var tillbaka hemma hos honom igen vid halv 7. Funderade på att åka hem och sova men han satte på Qvantum of Solance, vilken jag inte hade sett och fastnade. Vid 9 drog jag hem och käkade frulle innan det var dags att åka och hjälpa Tomas och syrran med att måla deras hus. Det gick fint och efter ett par timmars målande och en kebab med bröd åkte jag hem.

Jag kände mig inte trött när jag kom hem, trots att jag varit vaken 28 timmar i sträck men jag la mig ändå i närmaste säng och sedan minns jag inge mer xD Vaknade rätt nyligen, vid halv 8 och ännu vet jag inte vad kvällen/natten kommer erbjuda :)

Den som är vaken får se. Hejdå nu och hoppas ni har lite mer ordning på livet än jag har förtillfället^^

Inga kommentarer: