tisdag 30 juni 2009

Kluven

Halva mig tycker vår högsommar värme som kommit nu är alldeles underbar och vill ingenting annat än att åka till någon strand och sola och bada hela dagarna!

Den andra halvan av mig är lite mer trött på värmen. Det är lika varmt ute som inne (tänk om man hade AC) och orken att göra något annat än att steka är fullkomligt bortblåst, eller bortsmält kanske jag borde säga.

Nej, det skulle inte skada med något svalare temperaturer. Men samtidigt vill jag inte klaga på vår sköna sol som för en gång skull valt att hetta upp oss också. Jag är kluven!

Idag har jag varit otroligt passiv och egentligen inte gjort ett enda skit på hela dagen. Ikväll blir det dock bio med äldsta brorsan. Han ville se Transformers 2 och det är klart man hänger på :)

Eminem - Mocking bird

Inga kommentarer: