måndag 1 juni 2009

18 månader <3

Igår kom jag hem från älsklingen och idag firar vi ett och ett halv år tillsammans! Hon är verkligen bäst min tjej och jag älskar henne <3 Puss på Dig!

Helgen var annars riktigt nice, varm och mysig. Bland annat så cyklade till Södertälje och shoppade och åt glass (1.5mil enkel väg) xD Hur vi kunde göra det i den värmen som var förstår jag inte ännu. Var såklart Kattas eminenta idé. Ont i stjärten hade jag också efteråt.. Men men det var trevligt och rätt skoj med så :)

I lördags var det 18-års fest hos hennes kompis Yang i Flemmingberg. Kände väl mig inte riktigt som hemma med en massa NV-nördar som snacka kemi och drack sprit.. xD Men en helt okej kväll ändå :p

Igår njöt vi mest i solen och var allmänt trötta. Vi hann även se Söderling spöa självaste Rafal Nadal i Franska öppna med hela 3-1 i set! Vilken bragd! Att någon snart skulle bryta hans vinstsvit var ju klart men att det skulle bli en svensk 24-åring långt ifrån topprankingen trodde jag aldrig :p Nu återstår det att se hur långt han kan gå i turneringen. Han har redan slagit ut den bäste, hoppas han inte är alltför nöjd med det :p

Idag startade spexandet för alla 3:or och det kommer pågå hela veckan. Vi i SPS har klätt ut oss till naturfolk. Min klädsel består av säckväv runt höften, peruk, massa smycken och färg i ansiktet och på bröstet. Vi är alla grymt heta tycker jag. KANSKE kommer det upp någon bild på klassen senare under veckan ;)

Efter spexet hade jag en kort engelska redovisning om Green Day och sen hann jag trycka i mig lite grillat med familjen innan jag for tillbaka till Hallsta för innebandy match mot HK's veteraner.

Det var riktigt kul och efter en chocköppning från deras sida med 3-0 på lika många skott tog vi över matchen. Vi höll ledningen ända in på slutminterna då de tyvärr fick in ett par bollar och kvitterade till 7-7. Därefter avgjorde straffar som båda lagen sög på.. Bollen träffade inte nätmaskorna förrns straff nr 20 typ och det var då i deras favör när alla i båda laget fått lägga varsin straff xD

Nu har jag kommit hem och duschat, ätit och snart ska jag sätta igång med gymnasiets absolut sista hemuppgift. Den är rätt stor men också rätt lätt så förhoppningsvis sitter jag inte hela natten. "Var effektiv nu Hannes, kom igen! Sista grejen bara, jobba! You can do it"

Haha godnatt sen :)

Green Day - Basket Case

2 kommentarer:

Katta sa...

Puss på dig oxå älskling <3 Å det ska bli fler månader =)

Men snackade kemi, kom igen? Nu överdriver du ;) Du bara mobbar min stackars klass hela tin, som inte ens är särskilt nv-nördiga av sig..

Jag ser fram emot spexbilder =P

<3<3

Tiltmaster sa...

Haha ni pratade faktiskt lite kemi ett tag^^

Det kommer NOG som sagt :p

Pusss <3