lördag 8 augusti 2009

Grind @ Tomas place

Efter ännu en lyckad beachvolley omgång sitter jag nu hos Tomas och spelar. Kvällen har börjat rätt kallt.

Med 600 pers kvar i en 5 dollars shorthanded turre på stars med 300 ITM fick jag in degen preflop med KK vs QQ för en 3 ggr avg pott. Flopp kom dock AJQ och jag var nere på 15bb. Jobbade upp mig till ca 5k när UTG höjer till 600. Hijack synar och jag ställer. UTG viker men den andra fisken hittar syn för nästan hela stacken med KJ off suit. Pott för lite över average men K på flopp och jag är ute...

Nu blir det SnG-grind på Nordicbet istället. Har precis gått upp i nivå där från 2.75€ till 5.50€. På 200 st grytor på den lägre nivå plussade jag drygt 100€. Även den här nivån har börjat bra. Plus 20€ på typ 30 spel. Det jag spelar är super turbo 5-manna där 3:an får insatsen tillbaka. Nötgrind it is :)

Nu ska värmas fryspizza och sedan tänkte jag hitta lite medrigg på NB. C ya!

Inga kommentarer: