fredag 3 april 2009

Påsklov!

Efter en väldigt tung vecka på alla sätt och vis är det nu äntligen lov och jag tror mig se ljuset i tunneln! Det ska i alla fall bli riktigt skönt med lite ledighet och som vanligt på mina lov (numera) ska jag vara med älsklingen, sova och spela poker. Hoppas också vädret håller i sig så man kan vara ute och njuta av vårsolen lite också :)

Imorgon startar KM på klubben och det är en turnering jag länge sett fram emot att spela. Underbar struktur och dessutom dyker ett välkänt proffs upp, Peter Nalle Hedlund. Så att tagga till morgondagen lär inte bli några problem. Bara jag lyckas hitta fullt fokus på spelet så ska spela mitt A-game, undvika oturen och ta mig långt och spela finalbordet som avgörs på söndag. Wish me luck!

Nu ska jag dra till Hallsta. Later :)

Dead by April - Losing you

Inga kommentarer: