måndag 27 april 2009

Slutprov engelska c...

Hade jag visst idag. Jag förväntade mig ett litet engelska prov då allt vi hade fått att plugga på till provet (jag hade typ inte pluggat...) var en text med glosor och lite grammatik. Men utöver det var det också en oförberedd del som var kallad "Final test, English course C" och den var inte så lätt.. Men jag har ju fått MVG/VG på allt annat vi gjort den här terminen så lägre än VG lär jag inte betyget visa ändå. Då skulle jag tilta sönder totalt.. :p

Men men. Idag har jag också hunnit spela innebandy, kollat Sverige förlora mot Lettland i VM... och inhandlat en kostym till bal och studenten. Jag blev nöjd med allt men kanske måste åka in och byta skjorta och slips ändå senare, för när vi skulle betala kom jag på att jag måste ju matcha min älskling och partner på balen den 15:e maj också^^

Nu bingen efter en lång och krävande dag. Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Make pics of you in your tux :D!

xJoy

Tiltmaster sa...

Haha not right now but maybe later^^