måndag 22 september 2008

2 ½ men

Mycket lugn och skön helg med Katta bidde det :) <3 Hann i och för sig med en liveturre igår kväll hos Lundis. Åkte ut med AJ vs A9 allin preflop med 5 kvar. Potten var för chiplead..

Ikväll har jag mest pluggat till svenska provet på onsdag. Det är tungt! Riktigt mycket jag ska hinna lära mig.. Tur att jag slutar 12.20 imorgon så jag kan plugga heela dagen.. -.-

En sak förgyllde dock denna dag. Kl 21 i afton startade en ny säsong av Two and a half men. Guld :)

Ska fortsätta med upplysningen och romantiken nu. Gnatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

är betsson en bra sajt o börja spela nätpoker på?:O

har försökt skapa ett konto hos svenskaspel.se hela helgen men dom har tekniska problem hela tiden!!!:@

//JP

Anonym sa...

ja, jag vart lite biten av pokerflugan:)

Tiltmaster sa...

Nämen tjena kompis! Visste väl att du inte kunde hålla dig undan :)

Jo, Betsson tror jag är bra. Det pokerrummet ligger på ongame-nätverket och är nog det enda jag inte har provspelat på, än..

Det är i alla fall skattefritt och bra med folk. Helt okej turneringar har dom också, har jag läst mig till :p

Btw, jag önskar jag inte hade reggat på SvS.. Ligger fortfarande plus där men shit vad lätt jag blir tiltad på den sidan xD

Hur mycket tänkte du sätta in? Använda neteller.com för att flytta pengar mellan olika konton sen. Funkar skitbra :)

Lycka till med liret och hör gärna av dig så jag vet hur det går för dig. Såklart hör jag gärna på bad beats-historier med^^