lördag 27 september 2008

Bowling och film

Bowlingen igår gick inge vidare för mig utan jag fick stryk av både Eric och Ante. Ante gjorde en snygg strike när han på något sätt lyckades skruva klotet i den tredje oseriösa serien. Klotet var ute vid rännan och vände innan det kom perfekt lite vid sidan av mitten och alla käglor bara flög omkull :p

Efter bowlingen var grabbarna sugna på pizza så vi drog iväg till Skeppet och beställde. Jag, som ätit en Hawaii bara 3 timmar tidigare delade på en Dilo special med Ante. Vi tog med pizzorna hem till Ante där vi slog på en rulle och började käka. Vi såg på 10 000 BC och den var bra. BC står för before christ för den som inte visste det. Så var en massa sabeltandade tigrar och mammutar med i filmen.

Vet ni förresten varför mammutarna dog ut? Eller varför papputarna aldrig levde? xD Hahaha jag ber om ursäkt för igår Jon, Ante och Eric :p Var på "dåligt-skämt-humör"^^

Idag har jag börjat skriva på min hemtenta på samhälle. Det här var frågan på MVG-nivån: "Vad tror ni demokratiforskaren Robert Dahl menade när han myntade uttrycket 'skillnaden mellan en demokrati och diktatur är skillnaden mellan att en minoritet styr och att minoriter styr' Utveckla.. " Inte så svårt men jobbigt ändå.. :p

Ikväll ska jag till Mission på Café. Ska bli kul att träffa lite personer igen, länge sen ju.. Imorgon är det GP-premiär för mig och Tomas på klubben. Vore fint med klonk direkt :)

Nu måste jag damsuga. Byebye!

Inga kommentarer: