torsdag 25 september 2008

Studiedag

Igår hade jag det där hemska svenska provet som inte pluggat mycket alls till. Men trots det tror jag det gick bra. Var lite annorlunda upplagt än vad Christians prov brukar vara. Färre frågor och längre svar krävdes den här gången. Så nu har jag en massa onödig fakta i huvudet om upplysningen och romantiken.. Men det försvinner nog snart :p

Efter skolan hade jag planerat att grinda sönder men en fruktansvärd huvudvärk hindrade mig. Blev bara 3 sit and goes och inga pengar då flytet inte var på min sida.. Istället gick jag och la mig 11 efter att ha sett Real Madrid krossa Sporting Gijon hårdare än Barca gjorde i söndags. Reslutatet blev hela 7-1 och Real spelade en underhållande, offensiv och effektiv fotboll. Kommer bli svårt för Barca att rå på dom iår befärar jag... Spanska ligan ser väldigt intressant ut den här säsongen förövrigt. Atletico Madrid, Villa Real, Valencia och Sevilla ser alla ut att kunna hota de två giganterna. Kan bli spännande :)

Vaknade idag först kl 07.40 för att jag fröst som en naken italinenare i Jukkasjärvi under januari månad. Hämtade ett tjock täcke och somnade om. Vid 11 gick jag upp och la mig framför tvn och kollade PAD en stund (Huvudvärken nästa borta). Det är bra härligt med studiedagar :)

Ikväll ska jag lira den näst sista satelliten till HPK Open på klubben. Känns som om det är dags att ta en plats nu. Adios :)

Stoned Sour - Through The Glass

Inga kommentarer: