fredag 19 september 2008

Helg!

Efter en lång vecka i skolan är det äntligen helg! Ska bli skönt att bara vara älsklingen som kommer ikväll och ta det lugnt de närmaste dagarna <3 Sen på måndag och tisdag måste jag plugga som en gnu.. Har ett stort svenska prov på onsdag... Men det tar vi då. För på torsdag är det studiedag! :)

Igår tog Filip körkort och han klarade allt på första försöket, så grattis till honom! Idag kom han och hämtade upp mig påvägen till skolan och han körde, som jag visste mycket bra. Han hade också på sig sin nya t-shirt som han fick igår från körskolan. "I'm an excellent driver" stod det på den. Grejen var bara att det var storlek XS för det vara den enda som fanns kvar. Den satt skitbra kan jag säga xD

Btw, det är jobbigt att gå plus i nätpoker på kortsikt om man bara spelar turneringar med typ 2000-3000 pers i. Så jag har gått even de senaste dagarna. Nu ska jag plugga och kolla PT i väntan på Katta. Byebye :)

Eros Ramazzotti & TinaTurner - Cosas de la vida

Inga kommentarer: