söndag 7 september 2008

Millencolin!

I fredags eftermiddag när jag kom till Sthlm mötte Katta upp mig på centralen. Därifrån gick vi ut till Djurgården till Gröna Lund. Vi köpte inget åk-kort, för vi var där för ett par andra anledningar. Neverstore och Millencolin skulle nämligen ha en konsert :)

På bilden ovan ser ni hur kul vi hade :D Neverstore var bra men Millencolin var grymma! Band-geek som man är köpte jag så klart en Millencolin tröja efter konserten :)

På lördag stannade vi inne hela dagen på grund av regnet. Men det var mysigt då vi bland annat spelade ett typ av monopol (som hennes bror kommit på :O), såg VM-kvalet... (URK!) och sen en komedi som gick på 3an. Tro, hopp och Kärlek hette den. Faktiskt riktigt skoj. Ben stiller och Edward Norton var kända skådiar. Jo, och sen så klart hon i Dharma och Greg :p

Idag gick vi upp och spelade Badminton med Fisken, Yang och några andra Kineser i Södertälje. Det var riktigt kul! Synd bara att jag inte hade några skor.. Fick blåsor på båda fötterna -.-

Sen käka vi på Donken i Tumba med Fisken och tog sen en tur förbi Godisstoppet (4.90/hg)... Hyfsat illamående tog jag bussen hem 16.30 från stan. Jag kom ganska nyss och ikväll tänkte jag lira lite livepoker uppe hos Lundis. Det ska bli skoj det :)

Allt för nu. Bye!

Katy Perry - I Kissed A Girl (Från albumet "Ur so gay" xD )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det blev en riktig skoj helg. Men du valde den låten bara för å irritera mig, eller hur? xD
Saknar dig <3

Tiltmaster sa...

Ja det var det :) Hahah lite grann kanske ;)^^ Och jag Dig! <3