tisdag 4 november 2008

Hemmakväll

Idag ska jag bara stanna hemma hela kvällen, trots att det är en BOS-turnering på klubben. Känner att måste det då jag knappt varit hemma nå på sistone. Ta bara hur höstlovet såg ut:

Första fredagen var jag i pingst på kvällen. På lördagen var jag på klubben hela dan och på söndan var jag bara hemma och vände en stund på eftermiddagen. Resten av tiden hängde jag med Dan i Hallsta.

Sen på måndagen tog jag ju bussen till Katta vid 14 och därifrån kom jag ju hem i söndags kl 23. Igår var jag mellan 19-24 och hjälpte Tomas att renovera. Så idag ska det bli jätteskönt att bara få vara hemma :)

Planering är att pimpla te och spela nätpoker. Gör comeback idag och tänker bara spela sit and goes (SNG) på partypoker. Sätter in 80 dollar nu och väntar på 95 till när CDpoker tycker neteller ska få mina pengar...

Så blir att köra mest 6 och 11 dollars till att börja med. Har aldrig spelat på party förut, men deras nya klient ser riktigt intressant ut. Hoppas vi kommer komma bra överens :)

EDIT: Anledningen till att pengarna på CDpoker inte går att ta ut till neteller är att jag måste spela ihop 5000 CDpoints först. Det ingick tydligen i avtalet jag inte läste igenom när jag blev påtvingad en bonus hos dom för ett tag sen...

De 15$ jag fick för bonusen hade jag kunnat vara utan. Nu jag måste fortsätta grinda på ipoker för att ens kunna ta ut pengar därifrån. Har just nu 250 cdpoints. Hur lång tid kommer det inte ta att spela ihop till 5k poäng liksom??? -.-

Inga kommentarer: