onsdag 12 november 2008

Prov

Geografi är nog det jobbigaste ämnet ever och imorgon har vi vårt första prov. Kommer nog gå åt pipan... För tror ni att jag pluggat mycket? Näeeru. Men har ju kvällen på mig i alla fall^^

Idag hade vi nationellt prov i svenska B. Jag satt mellan 9 och 13 och skrev om vad som formar människans liv. Det var riktigt segt och svårt men blev ganska nöjd tillslut. Men när jag skulle hem på moppen hittade jag inte nyckeln! Leta överallt och hann dunka huvudet i betongväggen ett par gånger innan jag kom på att någon kanske hittat nycklarna och gått med dem till expeditionen. Så jag gick dit och visst var dem där :) "Hittade ute" stod det på lappen :p Thank you Lord!

Igår kväll var jag i syrrans nya lya och spela nätpoker med Tomas. Lirade 4 st shorthanded SnGs och gick precis plus/minus/noll på dem. Sen körde jag en 1 dollars rebuy turre. Gjorde ett rebuy och hade 5500 i stacken när jag fick dagens första höga pocket par, AA.

UTG limpar för 200. Nästa kille slår upp det till 900 innan cutoff går Allin för 10k! Jag insta-ställer och UTG synar och sista killen med!!! De har KQ, 44 och T9 (???) men tyvärr floppar megatomtencutoff set med sina pocket 4:or... -.-

Nej, nu måste jag plugga lite! BYE

Fronda - Vad händer

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag ser att du längtar efter geografi provet lika mycket som mig! ;D haha

Tiltmaster sa...

Haha självklart! ... Men gick nog bättre än väntat för mig i alla fall :p För dig? ^^