torsdag 13 november 2008

Närmaste veckan

Kommer jag vara hemma väldigt lite. Ungefär såhär kommer det se ut:

Imorgon, fredag åker jag till mormor med päronen och stannar där över helgen. Men istället för att följa dem hem igen på söndag åker jag istället till min kära bror Linus som bor i Göteborg. Är där på måndan med honom för att sen på tisdag och onsdag gå och mönstra.. Om jag vill göra lumpen eller ej vet jag inte. Skulle ju vara skönt att veta vad som händer efter studenten men samtidigt är jag inte jättesugen på joina militären.. Vi får se hur det går på mönstringen. Inte rört ett finger på typ 6 månader så kommer nog bli tufft xD

Jag åker hem på onsdagskvällen där med tåg (tilt). Sen har jag en vanlig dag i skolan innan klassen på fredag ska in till Älvsjö på Sacomässa. Själv stannar jag kvar i Sthlm efteråt och är med Katta resten av helgen :)

Nu vet ni varför det kommer vara torrt med uppdateringar där den närmaste tiden. Annars hade jag ju idag det där hemskt geografiprovet men jag tror faktiskt att det gick bra! Bara hon stoppar undan lite av hennes horn i pannan så får jag nog VG ;)

Nu blir käk och säkert några turneringar! Bye :)

Inga kommentarer: