onsdag 26 november 2008

Sär skrivning är kul tycker vår svenska lärare

Såhär stod det utanför en bilmack, sa han:

"Gör din bilservice hos oss. Vi byter tändstift och spolar vätska och olja på din bil"

Knappast så man lämnar in bilen där eller? xD Förresten, fattade du? ^^

Idag är det annars plugg som gäller... Jag känner att jag ligger efter i mycket och idag måste jag verkligen ta igen en del. Jag vill verkligen inte inte tvingas göra en massa i helgen när första Katta är här och sen kommer även Dan hem på söndag!

Men grejen är att det är så grymt tråkigt plugg som ska göras, nog därför jag skujtit upp allting... Vill bara gå under jorden och längta efter speciellt två saker:

1. Katta och jag firar 1-år tillsammans i helgen <3 Kan inte berätta vad vi ska göra, för det är fortfarande är överraskning för henne :)

2. Om precis en vecka, nästa onsdag är det Bullet for my Valentine som gäller! :)

Som sagt, nu måste jag öppna böckerna.. Cya.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Viska till mig vad ni ska göra, jag vill veta :D

Tiltmaster sa...

Haha jag skulle ju kunna messa dig om du verkligen vill veta och lovar att inte säga nå till Katta? :)

Anonym sa...

Ja:D messa mig och berätta, och jag lovar att inte säga någonting till katta.:)

Tiltmaster sa...

Messar sen om jag inte dyker upp hos Lundis ikväll dvs :)