fredag 7 november 2008

Långhelg

Den här veckan har varit ganska jobbig och orsaken till det har inte varit plugget. Problemet har varit att jag ännu inte lyckats komma in i rätt dygnsrytm igen efter lovet.. på hela veckan! Sovit lite på natten, varit mestadels trött i skolan för att sedan komma hem och somna på soffan. Resten av kvällen och långt in på natten är man sen pigg-pigg :p

Som igår, slocknade när jag låg och försökte se hur Sverige nästan lyckades hålla 0-0 mot Ryssland i hockeyn.. Sen när jag väl skulle sova gick det inte.. Utan kl 3 i natt var jag uppe och tog ett bad. Somnade kanske halv 4 med uppstigning idag 07.30..

Aja, nu är det i alla fall helg och det ska bli skönt. Den är dessutom extra lång då vi är lediga på måndag :) Detta för att vi imorgon måste vara på gymnasiemässan på skolan mellan 10-14.. Men som tur är har jag ingen speciell uppgift så kommer bli slappt för mig :M

Hade ju ändå tänkt vara i Hallsta den här tiden för att spela Lag-poker KM med Rasmus och Siveen. Jag smiter runt halv 2 dit så vi hinner registrera oss i tid :) På söndag blir det med poker. Det är 200 freeze GP och nu måste jag börja spela bra och plocka poäng så man har någon chans i GP-finalen innan jul :)

På måndagen antar jag att jag kommer att plugga en hel del.. Har ju geografi-provet på torsdag nästan vecka och dessutom nationella provet i svenska B på onsdag.. Ikväll kommer en av mina favorit pastorer till Pingst så blir definitivt att ge sig iväg dit senare :)

Skriver igen på måndag. Ha en bra helg!

Shinedown - Simple man

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad skönt att inte göra nåt speciellt imorgon.. jag ångarar att jag tackad ja till den där stå i monter-grejen:P

Tiltmaster sa...

Haha men det blir säkert kul det med ;)

Fast jag kommer ju hjälpa till där jag behövs, om någon ber mig iaf^^

Anonym sa...

Vet du :P Har tänkt å försöka va lite mer aktiv på min blogg jag skapade en gång för länge sen :P kmr säkert inte lyckas, men du kan få den iaf xD

tankemoln.bloggproffs.se

love u <3

Tiltmaster sa...

Åh nice! Den måste jag kolla in och följa :)

Å Jag Dig <3