torsdag 12 februari 2009

Bra kväll

Brynäs skärpte sig ikväll och förnednade serieledande Linköping med hela 6-1! Så ska det se ut grabbar! Imponerande ikväll gjorde också Foppa när han gjorde comeback i Modotröjan, match nr 200. Inte helt 100 fyllde han hela ö-vik (alla hotellrum bokade i hela stan + en full arena) av tokiga fans och han svarade med att snyggt lirka upp 1-0 målet och även bjuda på ett par geniala passningar i mitten perioden. Modo vann tillslut med 4-1 över Skellefteå.

Annan glädjande nyhet ikväll var att Ara Abrahamians protest under OS nu har gett resultat och internationella brottningsförbundet ändrar nu på sina regler! Reglerna innebär att en brottare nu direkt under matchen kan vädja till en jury, för att få ett domslut ändrat, precis som Abrahamian ville. Brottarens tränare får protestera mot hur många domslut som helst. Matcherna kommer också att övervakas av en jury som kan ändra på tveksamma beslut :)

Förövrigt blev jag ikväll nominerade till årets Rookie 2008 som en av tre spelare på klubben. Känns bra och jag har nog hyfsade chanser att vinna. I höstas spelade jag totalt 13 turneringar (4 satelliter) på klubben. Resultatet var 7 st finalbord (1 sat) med 4 pengaplaceringar, vilket jag så klart är helnöjd med. Vore skoj och vinna så alla ni som någonsin suttit er fot på klubben, in och rösta på mig vettja! :)

Ojoj, det här var ju inte meningen. Nu måste jag läsa vidare. Inte hunnit mer än 15 sidor sen sist jag skrev.. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va ju bara medlemmar som kunde rösta... Annars skulle jag röstat på dej en massa ;) <3

Tiltmaster sa...

Haha ja, det är ju bra om någon pokerkunnig röstar ist^^

Men tack ändå älskling <3