måndag 9 februari 2009

Not-A-Virus

Ja, så hette det äckliga viruset som förpestat min dator den senaste tiden. Men nu är jag förhoppningvis av med det efter att ha spenderat största delen av min studiedag med att fixa skiten och hoppas verkligen jag kommer att ha en fullt fungerande dator (haha inte min vi pratar om va?) ett tag framöver i alla fall :)

Helgen var annars bra. Älsklingen tog sig tid åkte och var hos mig i typ ett dygn mellan lördag och söndag kväll, vilket jag såklart uppskattade. Ser fram emot nästa helg då det bland annat är alla hjärtans dag <3

Samma helg är det ju också fredagen den 13:e. Planerar och gå under många stegar och slå sönder många speglar då, bara för att liksom^^ Hehe

Hann med lite nätpoker i helgen med. Först lite i fredags före kyrkan då jag testade på en ny grind, headsup cashgame och det var grymt kul och gick bra. Sen igår kväll var jag hos Dan efter att Katta åkte hem och lirade lite. Mestadels omaha cashgame vilket gick upp och ner men tyvärr slutade jag back då jag förmodligen spelade för länge.. Tänker inte spela mer cashgame på full tilt. Spelarna där är helt enkelt för jämna i sitt spel. Finns mycket mer fisk på ipoker :)

Nu väntar två avsnitt med Charlie, Allan, Jake och de andra i 2 ½ män. Sen körkortsteori om "människan i trafiken" och Twilight kapitel 11. Hejdå.

Gymclass Heroes - Cupid's Chokehold

Inga kommentarer: