tisdag 10 februari 2009

Trafikantutbildning

Det är en av mina inviduellt valda kurser och den lektionen har jag tisdagmorgnar och sent på onsdagar och imorgon väntar vårt första prov. Det är alltid intressant med första provet på en kurs, man vet inte inte alls vad som förväntas av en och vad för slags prov läraren skriver men jag tänker i alla fall försöka vara väl förbredd till imorgon.

De resterande två veckorna innan sportlovet kommer förövrigt bli riktigt långa och jobbiga. Har en massa saker som ska göras vilket betyder begränsade möjligheter till grind och sen kommer det även dröja innan jag kommer kunna lira live igen eftersom alla helger är fullbokade. Finns risk att det blir mer än en månad utan att jag får känna på riktiga marker, bord och kortlekar...

Istället kommer det vara plugg, älsklingen och snowboard som kommer hålla mig upptagen den närmaste tiden. Det mesta av det lät ganska bra det med i och för sig :)

Nu till pluggandet. Ska vara en duktig pojke. Byebye

Fall out boy - The pros and cons of breathing

Inga kommentarer: