torsdag 19 februari 2009

One

Imorgon har jag bara tre lektioner och sedan är det äntligen lov. Tyvärr blir jag inte av med plugget för det, utan jag fasar redan för dagarna efter lovet som jag vet kommer bli hemska, fulla med skolarbete. Men det orkar jag inte tänka på nu. Nu ser jag bara fram emot ledigheten :)

Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Kollade lite PAD cashgame en stund innan jag började pilla bland min musik. Jag skrollade sedan ner på bloggen och såg att jag ju har en playlist där med lite blandad musik och denna fyllde jag på och har nu 45 låtar där istället för typ 15, som det var tidigare. Jag är inte klar med listan men orkade inte mer just då. Metal (alla sorter) och lite lugnare musik planerar jag att lägga in där med. Så snart finns det nog något för alla (fast om du letar efter radiopop, dansband eller psyko trance lär du bli besviken. Jag lyssnar på lite svensk musik också men på den amerikanska hemsidan där jag gjort playlisten, finns det inge svensk musik) om ni bara använder höger pekfinger och skrollar ner lite :p

Nu ska jag tanka lite musica, så jag har lite nytt inför Åre-resan nästa vecka. Godnatt :)

Inga kommentarer: