tisdag 17 februari 2009

Three days left

Nu är jag tillbaka efter ett mindre uppehåll och helt plötsligt är det bara 3 skoldagar kvar sen är det sportlov och Åre som väntar!

I söndags läste jag ut Twiligt och igår skrev uppsats om den och det gick hyfsat. Idag hade vi oförberett prov i samhäll om Israel-Palestina konflikten och även det gick nog bra. 10 sidor på typ 2 timmar hann jag med. Resten av plugg den här veckan består mest av svenska där jag först ska läsa ut Allvarsamma leken och sen svara på en massa frågor till den. Har hittills läst en tredje del av boken och tur är nog att jag har till på onsdagen efter lovet på mig att göra skiten :p

Helgen var förövrigt helt underbar och alldeles pokerfri. I lördags var det ju alla hjärtans dag och då sov vi först länge innan vi åkte in till stan och åt asiatisk buffé för att sedan, bokstavligt talat, rulla vidare till Norra Brunn och stand up comedy club. Vi hade inte bokat bord utan vi fick ståplats under föreställningen. Det var jobbigt att stå de dryga 2 timmarna men Fritte Fritzon, Peter Wahlbeck och Lasse Karlsson skötte showen bra i alla fall. Framförallt den sistnämnde var riktigt rolig. Efteråt drog vi hem och åt varsin panna cotta med hallonkräm och det var väldigt smaskigt och en bra avslutning på en väldigt lyckad alla hjärtans dag :)

Idag fyller Razz 20 bast! Så ikvälll skjuter jag upp plugget lite och drar till Hallsta istället. Om han inte misstycker så går det dessutom en omaha-turre på klubben som jag är lite sugen på att spela. Var ju trots allt nästan 3 veckor sedan jag spelade livepoker sist, så jag måste medge att det drar lite i pokernerven^^ Byebye :)

Ben Moody ft. Anastacia - Everything Burns

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde manetlektionen ;)
<3

Tiltmaster sa...

Haha förlåt (A)

Men berättade faktiskt det för Mathias och Filip i skolan och de tyckte det var gaanska coolt^^

Anonym sa...

Haha jag säger ju att det är coolt xD å eftersom du berättade det måste du tyckt det med, lite grann iaf ;)

Tiltmaster sa...

No comments