tisdag 5 maj 2009

Aldrig någon match

Ett supertaggad Arsenal tog emot Man United hemma på Emirates Stadium och laget började bäst. Med 1-0 i baken från första matchen hade de inget val än att ösa framåt och de fick till ett par halvchanser förrän matchen mer eller mindre dödades på 5 minuter på grund av två inviduella misstag.

Först halkade 19-årige mittbacken Gibbs i straffområdet och J.S. Park kunde lätt sätta 1-0. Bara minuter senare fick United en frispark en bra bit utanför straff och Ronaldo klippte till och bollen slank in vid första stolpen precis bredvid en sittande Almunia i Arsenal målet som borde tagit den lätt. Men vad den vanligt stabila spanjoren hade för sig den här gången har jag ingen aning om... Matchen slutade tillslut 1-3 och Manchesterlaget är vidare till finalen i Rom. Vilka de möter där avgörs imorgon då Barca spelar mot Chelsea. Jag tror och hoppas såklart på en spansk seger i den semifinalen.

Innan fotbollen hann jag med en liten cashgame session på Titan. Jag körde två fullring bord och ett Hu samtidigt och det funkade bra. Nivån var nl10 och plusset blev knappt 15$ på en halvtimme. Jag ska testa den här kombon fler gånger och se om den kan funka. Att spela tight på 2 bord och löst på ett var i alla fall lagom stimulerande för mig :)

Nu ska jag försöka få ner några rader i min projektrapport men inspirationen står på noll och klockan börjar bli en del (som om jag kommer gå och lägga mig ändå..xD). Bye!

Green Day - When I come Around

Inga kommentarer: