söndag 17 maj 2009

Lars Bengt Roland Johansson!

A.k.a. det något snyggare artistnamnet Joe Labero var i Köping i afton och trollade på sin tältturné runt om i Sverige. Jag och min äldsta bror Simon var där och det var riktigt trevligt. Mycket intressant, rolig och framförallt frustrerande show där man allt som oftast satt där som ett frågetecken. Mest imponerade trick var när han gjorde en hundring till en femhundring (vill kunna!) och sedan när han snodde folks vigselringar och satte ihop dem xD

Minst imponerande var korttricken som jag ganska ofta lyckades genomskåda. Jag har ju trots allt övat en del korttrick själv, läst och sett massor av trick på nätet, så jag vet ju om alla klassiska grejer. Fejk kuperingar, dubbelflyttningar av kort, over och undercut blandningar osv ;) Men allt som allt en kanon show och den rekommenderas verkligen!

Eurovisionen igår slutade som bekant med en norsk utklassningsseger och svensk plattfall. Att Malena inte skulle hamna topp 5 var rätt självklart men jag trodde faktiskt på något bättre resultat än en 21 plats :p Annars är det bara och gratulera Norge på dess nationaldag till en bra låt och en gullig gutt, som Henke sa^^ haha

Nu måste skriva på min psykologiuppsats.. Natti natti

Asafi & Filthy - Natten till idag

Inga kommentarer: