tisdag 19 maj 2009

Dumbass I Am...

Just nu känner jag mest för att hoppa ifrån en bro eller något. Detta för att jag hatar mig själv och är världens mest klantiga person ever! Som idag:

Slutade tidigt och skulle skriva på min psykologiuppsats men kollar i skåpet och hittar inte den nödvändiga boken till min forskningsbakgrund. Tänker "den är väl hemma" och bestämmer mig för att sitta ett par timmar på pokertube och youtube i väntan på bussen.

Är hemma sen kl 15. Äter, kollar på tv, sover och sociaiserar med familjen innan jag kl 18 sätter mig ner framför datorn för att sätta igång med skrivandet. Men jag lyckades inte hitta psykboken då heller.. "Den är nog i skolan"

Nu kan jag inte skriva på uppsatsen och den ska skickas in imorgonkväll. Har alltså bara eftermiddagen på mig imorrn att skriva forskningsbakgrund, diskussion och sammanfattning... Tilt! Sometimes I hate myself...

Inga kommentarer: