onsdag 13 maj 2009

Jobb?

Arbetsintervjun idag gick bra. Jag var nervös innan vi började men det släppte snabbt då jag märkte hur trevlig och tillmötesgående den som intervjuade mig var. Om jag får jobbet återstår dock att se och det är inte ens säkert att jag får det även om de vill ha mig. Det krävs att några till som är anställda direkt av ICA hoppar av för att de ska behöva mig. Den som lever får se.

Imorgon kväll kommer Älsklingen hit och detta för att på fredag är det studentbal(!) och hon är givetvis min dejt :) Dock kommer det nog bli svårt för mig (svårare än vanligt) att orka gå upp till skolan på fredags morgonen. Hur ska jag liksom kunna lämna min darling alldeles ensam i min stora säng för att åka och ha engelska och religion...^^

Hehe men det löser sig. Jag längtar i alla fall jättemycket efter henne <3

Nu plugg som vanligt. Hejdås.

Inga kommentarer: