lördag 16 maj 2009

Kändes kort

Älsklingen kom hit i torsdags kväll och var tvungen att åka hem nyss. Det kändes väldigt kort men jag kom precis på att det inte var kortare än vanligt, då hon brukar komma fredagskvällen och åka hem söndag dag.. xD

Studentbalen igår var i alla fall lyckad. Vi klädde upp oss, åkte finfin ford 55:a dit, träffade roligt folk, åt god middag, gick romantisk promenad längs vattnet och så dansade vi en del :)

Idag gick vi upp lite före 2 och sen dess har vi solat, varit rastlösa (inte jag då), grillat och ätit glass :M

Men nu är hon hemma igen och ikväll ska jag till mission och kolla ESC. Bästa låtarna är Azerbadjan, Finland, Danmark och Island. Dock så vinner antingen Norge, Bosninen, Ukraina eller Turkiet.

Byebye!

3 kommentarer:

Katta sa...

Hmm, knasigt att det egentligen var längre, tyckte oxå det kändes väldigt kort =/ Men det var trevligt iaf.

Måste du pika mig för min rastlöshet? ;) Å sen ska Bosnien vinna ikväll ;)

Katta sa...

Puss <3

Tiltmaster sa...

Det var det och jag pikade väl inte dig (A)^^

Två östlåtar i rad kan ju inte vinna ju :) Dock så borde man bytt plats på de 3 översta platser, Azerbadjan och Island var båda lite bättre än Norge :p

Pusspuss <33