torsdag 29 november 2007

Esto no sirve para nada

Idag ska jag dampa Spanska. Har terminens enda prov imorgon så bäst att jag får bra på det. En del är repetion och mycket är nytt så jag ser fram emot och en otroligt rolig dag.. :b tillråga på allt så spöregnar det snöblandat regn.. inte kul. Jag som måste åka till Hallsta sen.. inte kul.

Igår var det däremot kul. Jag var på kak-kalas hos Eric :) Jag kom dit tidigt och när jag klev in i köket fick jag se härlig syn. Kakor och bullar så långt ögat kunde se. Pepparkakor, lussebullar, negerbollar, smörkakor, sirapskakor, sockerkakor och bäst av allt.. Morotskakor med glasyr på! Mmmums :M Cider och Julmust fast det även gott om. En massa folk anlände och vi satte oss ner och åt tills vi storknade. Varför detta stohej då? Jo, Eric fyller nämligen 18 på lördag så vi på Tonår blev hembjudna till honom igår :) Det var riktigt trevligt.

Imorrn blir det också skoj! Jag ska åka in till Stockholm och äntligen få träffa Katta igen :) Okej, resan dit blir kanske inte super-duper-kul men sen. Åhh *Längtar* <3

Atreyu - Blow

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är smörkakor? :P
Kul att du tyckte om det!

Tiltmaster sa...

var det inga smörkakor där ? :O jag åt nått smörigt iaf ^^

Det får vi göra om :)