tisdag 20 november 2007

Första träningen

höll på att sluta riktigt illa men det gick bra tillslut. Som vanligt när det är dags att komma igång igen, helt ut form var jag ivrig och ville för mycket och överansträngde mig. Igår under stafetten på slutet tog jag i allt och körde på som innan uppehållet och det höll så klart inte. Jag låg helt utmattad efteråt och jag var illamående och försökte andas lugnt men det gick inte. Jag fick av min grejerna och åkte sen hem i Dans bil och när jag kom innanför dörrn hemma slocknade jag på golvet. Låg där ett par minuter innan jag gick och spolade upp vatten i badkaret. Hela tiden kändes det som att jag ville spy. Så jag tog fram en hink och ställde den bredvid badkaret. Men det kom liksom aldrig nått. Jag tog istället ett glas med avslagen cola det kände mig genast bättre. Efter badet, när jag stod upp så snurrade världen så jag la mig i mammas säng och ringde Katta <3

Vi pratade i cirka 3 timmar och efter det samtalet mådde jag nästan bra men jag gick ändå in på datorn och kantzowskas hemsida och sjukskrev mig idag, tisdag den 20 november Så här sitter jag frisk och min sjukskrivning har förvandlats till taktikskolk. Hur smart som helst! Idag skulle jag egentligen ha börjat kl 12.25 och haft 3 lektioner och kommit hem sent. På onsdag har jag en muntlig framställning i Engelska, läxförhör i Svenska och sen Småföretagarna prov så känner att det är mer meningsfullt att prioritera onsdagens jobbigheter genom att vara hemma och plugga idag. Detta är taktikskolk. Jag myntade uttrycket i 9:an då glömt att plugga till ett Spanska prov så stannade hemma dagen innan och fick så klart MVG. Hoppas på nå liknande nu :)

Busted - Crash and Burn

Inga kommentarer: