onsdag 13 augusti 2008

18 :)

Igår var dagen med stort D kommen. Jag fyllde 18 år!

Jag hade en kanonbra födelsedag och den började redan på morgonen kl 10 när jag blev väckt med frukost på sängen av familjen (ikl. Katta). Toast, juice och godis fick jag och det var trevligt. Det är lite av en tradition hos oss att den som fyller år får frukost på sängen :)

Sedan kl 13 åt vi mat. Jag hade önskat att få hasselbakspotatis, schnitzel och bearnésås så det åt vi och det var mycket gott. Nog en av mina favoriträtter faktiskt :M

Kl 15 åkte Linus till jobbet men kom då gjorde istället Simon, Sofia, Tomas och Erika. Då fick jag pengar, 4GB minneskort till nallen och en speciell kortlek från älsklingen. Alla klädda kort var det bilder på. De föreställde antingen mig, henne eller både hon och jag. Det var en jättefin present. Typ som en bilderbok "pre-18" mellan oss :)

Sen på kvällen spelade vi en dampig omgång Rummy med familjen. Det gick skit och jag kom näst sist. Sen åkte alla iväg och kvar blev bara jag och Katta. Vi kollade på American Pie, Band camp och mös sen hela kvällen lång. En lyckad födelsedag med andra ord <3

Idag vet jag inte vad som händer. Kanske åker vi in och kollar Arkiv X i stan. Någon med bil som vill med? Eller någon annan? :)

Pusshej!

Crossfire - Lady

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis i efterskott! :)

Tiltmaster sa...

Tack så mycket :))