fredag 1 augusti 2008

Augusti

Så var det helt plötsligt augusti och både juni och juli har gått. Om bara ett par veckor är sommaren slut då jag återgår till skolan för en sista termin på Kantzowska gymnasiet i Hallstahammar. Shit vad tiden går fort.. Snart har jag gått i skolan i 12 av mina 18 livsår men vad händer sen? Vad ska man göra då man tagit studenten liksom?

Plugga vidare till något man inte vet om man vill bli?
Ta vilket slitjobb som helst så man får känna på arbetslivet?
Ta ett sabbatsår och fundera över ovanstående frågor?
Något annat man skulle kunna göra?

You tell me.

Anyway, i onsdags var det skoj att träffa Filip igen. Vi såg på "Goal-The impossible dream" en helt OK fotbollsfilm och sen "The Dark knight", en fett kul komedi med martin Lawrence som huvudskådis :)

Igår var en allmänt tråkig dag. På kvällen lekte jag iofs dealer på HPK :p Nu ska jag dra iväg till Haga och träffa en massa roliga folk. Bye! :)

Lok & Hardcore Superstar - Staden Göteborg

Inga kommentarer: