måndag 25 augusti 2008

Nätpoker

Helgen är över och Katta har åkt hem till sig igen... Idag var jag hos tandläkaren och lagade ett hål och fick massor av bedövning så jag inte kunde prata efteråt.. Jag sluddrade som en värsta A-lagare på nyårsafton xD

Har lite ont i käken så ikväll tänkte jag stanna hemma och lira nätpoker. Var ju trots allt nästan 4 månaders sedan min senaste grindkväll :)

Satte nyligen in 50$ på Gnuf så tänkte återförena mig med prima ikväll. Blir SnGs och sen 2k shorthanded turren kl 22.30. På Svenska spel har jag bestämt mig för att endast spela dueller och sen Kvällskvisten kl 22.00.

Skulle velat spela 6k GTD på ipoker men min mormor skulle ringa då och hjälpa mig med mitt släktträd till historian imorgon så. Snel som hon är^^

Det här är förövrigt inlägg nr 300 i min kära lilla blogg. Och fler lär det bli :)

Backyard Babies - A song for T

Inga kommentarer: