torsdag 14 augusti 2008

Arkiv X och getingstucken

Igår tog jag och Katta bussen in till stan kl 8. Vi hämtade ut biljetterna till bion och sedan gick vi och käkade. Eftersom allt utom Subway och Donken var stängt så blev det Donken. Och där mötte jag först Julia i min klass som jag snackade med en stund. Sen i kassan stod Frida, en tjej som gick i parallellklassen i högstadiet men antingen så såg hon inte att det var jag eller så ignorerade hon mig. Undrar vilket. Inte för att vi var bästisar direkt men inte hatar hon mig? :p

Anyway, kl 21 började filmen och det var, som ni kanske förstod av rubriken Arkiv X "I want to belive" som vi såg. Den kändes inte som om man såg en Arkiv X-film men det var helt okej ändå. Dock så var Katta, som verkligen gillat serien besviken på den här filmen.

Efter filmen hämtade brorsan upp och körde hem oss. Väl hemma gick vi ut och la oss på baksidan och kollade på stjärnfallen och sjöng lejonkungen sånger^^ Haha sen gick vi in och la oss.

Men mitt i natten, tror klockan var 4 vaknade jag av att det stack till på mitt lår. Jag flög upp och slog till på det stället och getingen dog på en gång. Men jag fick en rejält märke och det sved som bara den. Jag mosade på Aloe Vera i flera lager och tillslut somnade vi om. Katta vaknade också så klart när jag gick upp. När vi vaknade för en stund sen gjorde sticket inte längre ont. Faktum är att jag knappt ser det längre. Det har fastnade en massa ludder i Aloe Veran xD Haha. Aja, det viktiga är att det inte gör ont längre.

Idag åker jag och Katta hem till henne i Sthlm. Vi ska bland annat vara med på Voice 08 på lördag. På söndag kommer mina päron och kör hem mig. Hörs då!

Peace :)

System of a Down - Sugar

Inga kommentarer: