torsdag 28 augusti 2008

Bye bye brother

Jaha. Nu har min ett år äldre bror Linus flyttat hemifrån. I förmiddags tog han sin Mazda och drog ner till Göteborg. Han kommer bo där i Nol i en lägenhet som han har hyrt i andra hand, tills han får tag i en egen. Otroligt att hans första flytt hemifrån blir 45 mil bort!

Nu kommer Linus att bo närmare sin fästmö och det är väl den största anledningen till flytten. Och sen självklart vill han ut och se världen utanför västmanland. Jag kommer nog sakna den greken...

För vem nu visa mig en massa dåliga klipp på youtube varje dag? Vem ska nu tvinga mig att lyssna på "alternativ" skitmusik? Vem ska jag nu kolla på film med på nätterna? Förmodligen kan ingen ta den platsen. Men så är det. Med tiden förändras allting och det är så det ska vara. Det kommer bli bra det med :)

Be blessed and have a great life! <3


DLK - Ölstugan som inte finns

Inga kommentarer: