tisdag 26 augusti 2008

Gillar tisdagar

Att börja kl 10 och sluta kl halv 1 tycker jag är skönt. Det är därför gillar jag tisdagar :M

Jag spelade inte så mycket trots allt igår. Körde bara ett par dueller, Selma och en SnG. Gick minus på duellerna p g a att jag körde dem samtidigt som Selma.. Selma, ja. Riktigt skitturnering. Rena rama bingo-lotto-strukturen. I början hade jag otur, i mittenskedet klonka jag ut alla rejält innan otur kom tillbaka mot slutet. Sista handen var en ren och skär slantsingling.

Blinds 1/2k och jag hade 23k i stacken. UTG (chipleadern) höjde till 9k och jag ställde Allin med AK. Han synade trots att jag floppade 10 outs så höll hans 9:or och jag åkte som 30:e man. Fick hela 3 ggr insatsen tillbaka för besväret.. Hade jag vunnit den potten hade jag haft en mycket bra stack och stor chans på första priset på 3 lax.

Över till Gnuf och SnG. Körde en 10-manna och kom tillslut 2:a efter att ha dominerat med 3 kvar. Gjorde ett stort misstag Hu som straffade sig.

Bara 3 dagar kvar till Takida nu! Ska bli asskoj. Bye :)

Takida - Stay in the rain

Inga kommentarer: