fredag 29 augusti 2008

Ikväll gäller det!

Idag försov jag mig och missade hela skoldagen. Mycket skillat.. NOT. Ibland hatar jag mig själv och undrar varför jag aldrig lär mig? Är jag en idiot?

Enligt en artikel om vinnande pokerspelare jag läste för ett tag sedan förklarade författaren, Andres Hurtig (mannen med högst IQ i Sverige) att definitionen av idioti är följande:

"Att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett nytt resultat"

Om det är det idioti är - då är jag nog en idiot. Nästan varje kväll gör jag om samma misstag att sitta uppe för länge så det blir otroligt svårt att ta sig upp på nästa morgon. Sen på morgonen så istället för att gå upp DIREKT när klockan ringer så trycker jag på snooze och vaknar sen inte upp förrns ett par timmar senare. Så otroligt dumt.

Igår kunde jag inte sova då jag låg och tänkte på Katta, poker och kvällens konsert. Just det! Ikväll ska jag in till Bombardier Arena (v-ås hallen) med Tomas och Dan se Takida och Backyard Babies live! Det ska bli skitkul :D

Takida - Killed by Train

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag nästan grät av sorg för att jag missade Takida i fredags, så nu får du blogga om det vara bra eller dåligt. ^^;

Tiltmaster sa...

Så, nu har jag skrvit lite om hur bra dom var. Du FÅR inte missa nästa gång de kommer i närheten :)