måndag 26 januari 2009

Måndag

Efter en lång skoldag följd av lite innebandy sitter jag nu hos Tomas och grindar tillsammans med honom. Eller grindar och grindar, flummar mest :p Har bara lirat en MTT och en SnG och bustat i båda. Tomas har gått bättre och ligger plus efter typ 15 SnGs.

I helgen var Katta här och mös med mig i fredags och lördags. Sen var hon tvungen att åka hem tidigt igår, vilket gjorde att jag kunde spela en del poker. Först GP2 där jag avancerade i ett par placeringar jämfört med min nolla i förra helgen då jag åkte ut efter en hjältesyn mot ett floppat set. Sen dealade jag ett par timmar innan jag följde finalbordet där Rasse åkte ut som 4:a och Gunnar vann, GG.

Efter det dela jag och Razz på en kebabpizza innan vi körde en 100 freeze uppe hos Lundis. Jag vann den efter stabilt lir och lite klonks. Annars var turren riktigt rolig, semiseriös och det var garv i nästan varje hand. Bättre poker än så finns inte. Tack grabbar, ser fram emot nästa helg :)

Imorgon är det kortdag och sen blir det plugg då jag har ett Islam-prov som väntar på onsdag som jag inte alls kan. Dessutom är det ju Maria som ska göra provet och då vet man ju aldrig vad som väntar en... Godnatt!

Kalle Baah - Vill hem

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej precis.. Maria gör knäppa prov :P

Tiltmaster sa...

Det gör hon verkligen xD Men tur är att hennes lektionen oftast är roliga och att hon tänker mycket på hur aktiv man är på lektionerna och inte bara hur bra man får på prov :)

Anonym sa...

det va riktigt skön poker! ser verkligen framemot nästa helg ;) vi får hålla låda dåmed tycker jag haha ;)
tack sj

Tiltmaster sa...

Haha såklart vi ska! Skitkul att du äntligen blivit pokertokig du med :D