måndag 12 januari 2009

Innebandy

Idag rörde jag på mig ordentligt för första gången på nästa ett helt år! Har verkligen legat på latsidan med träningen sen jag slutade med fotbollen i våras, med undantag från några sympati-joggningsrundor med Katta, men idag bestämde jag mig för att så smått köra igång igen när jag hängde med Lundis ner och spelade innebandy efter skolan i Kantzowska. Det var ett trevligt gäng och jag kände igen de flesta då det var mest lärare, elever och ex elever.

Vi körde en timme och det var riktigt kul! I alla fall första halvtimmen då orken fortfarande fanns i kroppen... Sen körde jag endast på vilja och det gick okej, även om jag några gånger fick lägga mig på sidan och andas ut xD

Jag och Lundis hade ett bra samarbete på banan och jag ser redan fram emot nästa måndag :)

Något jag däremot inte ser fram emot är morgondagens förmodade träningsverk i lår och rygg^^
Just nu är jag fysiskt utmattad och ska lägga mig och se två avsnitt 2 ½ men. Sen blir det nog tidigt i säng ikväll.

Real Big Fish - Sellout

Inga kommentarer: