onsdag 21 januari 2009

Inställt pga frakt-problem

Jag älskar Kolbäck. För det är där jag växt upp, gått hela grundskolan, lärt mig simma i plaskolek, åkt pulka i vallmobacken, skridskor vid rinken, brottats i Herrevad och spelat fotboll på IP och yllesta mm. Men idag insåg jag hur B-ish allting verkligen är. Jag och Filip hade åkt ner till Linneatorgets biograf för att se Twilight, men när vi kom till dörren så stod det "Twilight, inställt på grund av frakt-problem" haha lol^^

Men men. Inte värt att gråta av spilld sädesvätska så vi drog hem till mig och såg andra halvleken i handbollen där Sverige vann enkelt mot Kuwait. Efter det letade vi fram en massa klassiska VHS-kassetter bland andra Nyckeln till frihet, Harrison Ford är jagad och Rovdjuret (Arnolds första riktiga film från 87 xD). Tillslut drog vi lott och det fick bli kriminalthrillern I samlarens spår från 1999 med Denzel Washington i huvudrollen. Jag såg den senast i åttan och då tyckte jag den var hemsk men ändå bra. Nu var den inte lika hemskt men fortfarande bra. Tror Filip också tyckte den var bra.

Han åkte nyss och nu sitter jag och funderar över om jag orkar göra något plugg som vi har till på torsdag eller om jag ska skjuta upp allting till imorgon. But I'll guess we all know how this gonna end. Haha godnatt :)

Inga kommentarer: