lördag 31 januari 2009

Åre vecka 9!

Så var det bestämt. Jag har nu bokat upp hela sportlovet med en vecka i Åre! Kommer åka dit med ett par från min kyrka plus en massa okända typer från olika kyrkor i Västerås och det kommer nog bli jättekul. Bara jag hittar någon snowboard-polare bland alla skidåkare^^

Längtar! :)

Igår var det en händelserik och rolig kväll med början i Sura hos Peggy. De flesta drack en hel del men jag höll mig nästan helt nykter. Jag tycker allmänt att sprit smakar skit och sen vill jag inte tappa kontrollen och dessutom kan jag ha roligt utan alkohol :)

Efter den smått kaotiska förfesten där med karaoke, öl-lekar, spyor och borttappade skor och mobiler så fyllde vi 512:an och åkte in till stan. Väl där gick det snabbt och komma in på Silk eftersom vi hade förbokade biljetter. Var inne lite efter 10 och dansade en hel del innan lokalen fullkomligt fylldes med folk runt midnatt då Dr Bombay började spela. Men tyvärr var han var sämre än väntat och dessutom tror jag han körde med singback men lite kul med nostaligin var det i alla fall.

Efter det var det lite segt och folk skadade sig och några åkte hem och eftersom det inte gick och dansa pga folkmassorna så drog jag mig långsamt till blackjack bordet och stod där följde spelet ett tag innan jag valde att skotta 70kr på skiten. Och som väntat var pengarna slut på mindre än en kvart :p

Lite före 2 stack vi och käka lite på donken innan vi tog nattbussen hem. Filips pappa hämtade oss i Hallsta och strax efter 3 klev jag innanför dörren här hemma och gick raka vägen till sängen och somnade gott på direkten.

Idag har jag damsugit och snart kommer Dan hem och då vankas det poker. Byebye :)

Dr Bombay - Rice and Curry

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men nån snowboard-människa lär det ju finnas :)
Kul ska det iallafall bli :D

Tiltmaster sa...

Ja, och om det inte finnns hyr jag en bräda åt någon och den åka :)

Det ska det! Längtar :D