tisdag 20 januari 2009

Kul spel

Idag hittade jag ett kul och sjukt fult spel på nätet. För den som har tråkigt, enjoy Oranguwang!

Annars idag händer det inte mycket. Slutade 12 men kom inte ifrån skolan förrns halv 3. Hade tänkte plugga lite idag men vi får se hur det blir med det.

Igår efter innebandyn så åkte jag på ett bad beat. När jag skulle hem så gick moppenyckeln av... Bara och ringa pappa efter reserven och sen for jag hem och åt och kollade på Tv. Såg först det dramatiska slutet på handbollen innan jag började zappa mellan 3 olika program. Idrottsgalan på svt, romantiska komedin Smekmånaden på 4:an och sen Two ½ men på 6:an xD

Hann inte så mycket mer den kvällen :p Förresten var 9200 pers med i 100k:n som jag spelade... Med 1500 pers kvar var jag väldigt trött och pullade mig bara ITM (1080) och gick sen och la mig lite efter 03 efter att ha åkt ut på 766:e plats. Jag fick i alla fall 46$ för den platsen och det känns okej, hade ju ändå kvalat in för 2$ :p Fast första priset på 30k$ som det tillslut blev hade i och för sig suttit ganska så fint ;)

Nu ska jag snart snacka med Älsklingen. Hejdå på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det där spelet var skoj :)

Tiltmaster sa...

Haha jag visste du skulle gilla det. Du är inte beroende av det än i alla fall? :)

Anonym sa...

Än så länge har jag bara spelat en gång men det lär nog bli fler. Jag la in sidan på mina favoriter haha ;P Jag ger mig nog inte förrän jag har lyckats ta alla bananer