onsdag 11 mars 2009

En kväll med brorsan

Om en stund drar jag till Köping för att spendera kvällen där med min äldsta bror. Vi ska kolla champions league och käka god mat, så det ska bli trevligt. Jag slaggar sedan där över natten så skjutsar han mig till direkt till skolan imorgon.

Igår fick jag tillbaka min kära mobil som jag skickade in på lagning förra veckan. Den hade egentligen bara ett litet fel men jag tänkte att det var bäst och passa på och fixa det före garantin och drulleförsäkringen går ut nu i mitten av mars. Och eftersom vi redan var på Hälla pös vi in på Ikea och åt korv. 4 kokta med bröd satt fint i magen må ni tro :M

Väl hemma igår, efter att champions league matcherna var slut, körde jag lite nätpoker. För några dagarna sedan hittade jag en träningshemsida där man fick 50$ gratis på Titanpoker (ipoker) bara man klarade en ganska enkel quiz. Den är klarad nu och pengarna är på mitt konto, så jag tänkte sätta igång med en liten cashgame grind där nu, för och se hur långt jag kan komma med denna lilla peng. Jag har bytt stil totalt för kontantspel på sistone så hoppas det blir både roligare och mer lönsamt än det var tidigare. Mer aggresiv är jag i alla fall^^

nl10 är den nivån jag börjar på och igår körde jag så min första session och det gick okej. Jag slutade med ett litet plus. Men jag är inte helt van att folk försöker trappa mig, brukar vara tvärtom ju. Min nya stil och tableimage gör att jag måste tänka helt annorlunda och det är lite speciellt och utmanande :)

Om det är någon annan fisk därute som vill ha 50 gratis dollars och leka med på Titan så är det bara och säga till. Jag mailar er gärna länken.

Nu måste jag gå. Heja Barcelona och Arsenal ikväll!

Unwritten Law - Seeing red

Inga kommentarer: