tisdag 3 mars 2009

Home but soon gone again

Nu har jag varit hemma några dagar efter den roliga och uttröttande veckan i Åre. Även om vädret inte var superbra så hade jag det riktigt trevligt där uppe och förutom all brädåkning, så lärde jag känna ett helt gäng med underbara människor. Väldigt många goa (för att citera Lovan) vänner fick jag och jag längtar redan till återträffen som utlovades äga rum längre fram i vår :)

Bilder från lägret tog jag inga men kanske lägger upp några när jag lyckats sno från andra lägerdeltagare på msn eller nå. Har typ ett 30-tal nya msn-kontakter som jag ska lägga till när jag får tid. Men just nu har jag verkligen inte tid. Sedan jag kom hem har dagarna varit fyllda med plugg (eller i alla fall tanken på att jag borde plugga..) och det är bara att inse att jag inte kommer hinna göra det jag hoppades på. Förhoppningsvis har min svenskalärare lite överseende så jag kan lämna in det nästa veckan eller något. Ikväll måste jag i alla fall plugga till tre saker som ska göras imorgon. Litet psykologiprov, religionsförhör och tal i svenska C. Yipii...

Imorgon efter skolan pyser jag norrut igen och kommer hem vid helgens slut. Vi hörs mer då! Ha det gött du med :)

Markoolio - Kärlekssång från mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar också till återträffen :D
Ha det skoj där uppe i norr!

Tiltmaster sa...

Hehe tack! Btw, har du fått markoolio låten ur hjärnan än? Jag har inte lyckats...^^