onsdag 25 mars 2009

Världens snabbaste prov

Dagens prov i trafikantutbildning satt jag och slet med i hela 3 minuter... Helt slut var jag när jag lämnade lokalen efter 41 kryssfrågor med endast ett rätt alternativ xD

Aldrig någonsin har jag suttit så där kort tid på ett prov (Guinnes rekord någon?) och jag är imponerad över hur vår lärare, Mulle lyckades komprimera 130 sidor i teoriboken till drygt 40 enkla faktafrågor. Fast alla rätt har jag inte. Det var en jag var osäker på och jag gjorde säkert något slarvfel också :p

Annars idag sken ju solen som den ska och man fick en försmak av det som komma skall. Snart är det sommar! (sommartid på söndag) :D

Om en stund sätter jag igång pluggandet igen. Måste bara lira en liten stund först :)

Fronda - Sommar

2 kommentarer:

Anonym sa...

100 poäng latin A på typ 5 minuter.. läraren hann inte ens ge ut läxan till mig innan jag drog... x) //JP

Tiltmaster sa...

haha men jag svarade ju på allt och får nog högsta betyget :p

Gjorde du det med? xD